top of page

לאירוע הקרוב

לחצו כאן >>

למתנה להורדה

מה זה סטיילינג תרפי ולמי זה מתאים?

מה זה סטיילינג תרפי? ערבה ויטנברג סטייליסטית אישית עונה

סטיילינג תרפי זוהי שיטת אימון והתפתחות אישית שעובדת על חיזוק דימוי גוף חיובי והעלאת הבטחון העצמי דרך סטיילינג אישי בו הלקוחה לומדת איך להתלבש בצורה מחמיאה ממקום אוהב, חומל ומקבל שלה את עצמה כמו שהיא בדיוק. התהליך נעשה לרוב ע״י סטייליסטית אישית מוסמכת או מטפלים ומאמנים נפשיים למיניהם. סטיילינג תרפי נחשב מ2015 לשיטת טיפול מן המניין ונלמד במוסדות אקדמיים.


למי מתאים סטיילינג תרפי? ערבה ויטנברג סטייליסטית אישית עונה

סטיילינג תרפי בליווי סטייליסטית אישית מתאים למי שמרגישה שתקופה ארוכה לא מרוצה מאיך שהיא נראית, לא אוהבת להסתכל במראה, שלמרות שהיא קונה וקונה שום דבר לא משתנה, שהיא תמיד צריכה לרדת במשקל ושהגוף שלה אף פעם ״לא מספיק טוב״. מי שמרגישה שהיא לא ממצה את הפוטנציאל שלה, שלא נעים לה ״לתפוס מקום״ בחדר, שהיא מתלבשת רק כדי להסתיר ולכן חוזרת לרוב לאותם טייץ וטישירט. סטיילינג תרפי יתאים למי שלא מצליחה לצאת מאזור הנוחות שלה ולהעיז, סטיילינג תרפי בליווי סטייליסטית אישית מתאים למי שמרגישה שהגיע הזמן להתחיל להנות מהגוף שלה כמו שהוא ולחגוג את עצמה ואת החיים בכל יום מחדש.




סטיילינג תרפי - ערבה ויטנברג סטייליסטית אישית



איך עובד סטיילינג תרפי עם סטייליסטית אישית מומלצת? שלב א

ראשית ודאי שאת בוחרת סטייליסטית אישית מומלצת בעלת ניסיון של כמה שנים בעבודה אישית עם אנשים. בתהליך עצמו עובדים על שני מישורים, הארון הקיים ויציאה למרחב קניות. ממש כמו בחיים, מתרגלים כמו מהקיים ולומדים את עצמינו מתוך מה שהיה עד היום, משנים הרגלי חשיבה ואמונות ובונים מיינדסט וארון חדש. בליווי סטייליסטית אישית מומלצת תזקקו יחד את הסגנון האישי ותבנו מלתחה מכבדת, מעצימה שמלאה בשילובים מרהיבים ומלאי סטייל, הארון יהפוך לכזה שכיף לפתוח.



איך עובד סטיילינג תרפי עם סטייליסטית אישית מומלצת? שלב ב

אחרי שטיפלנו במלתחה, בהרגלים ישנים שהתקבעו, בניפוץ מיתוסים ומכשולים שנבנו במהלך השנים, בנינו מלתחה חדשה שתואמת את האשה שאת היום, מלתחה אוהבת, צבעונית ומשמחת, שלב ב בסטיילינג תרפי יהיה לצאת לקניות, לעולם הגדול. סטייליסטית אישית מומלצת תלווה אותך ביום קניות בו בפעם הראשונה תחווי קניות מאהבה. נבחר רק בגדים שנעימים לנו, שמדגישים את היופי שבנו ולאורך כל היום נתרגל קבלה, אומץ וחמלה לעצמינו. בסוף היום תצאי עם שקיות בגדים ותחושה בלב שהשמים הם הגבול אם רק רואים את היש ועושים ממנו לימונדה טעימה.



סטיילינג תרפי - ערבה ויטנברג סטייליסטית אישית

ערבה ויטנברג היא סטייליסטית אישית מומלצת שעובדת בשיטת סטיילינג תרפי עם 11 שנות ניסיון בהן ליוותה מאות נשים וגברים בתהליכי סטיילינג תרפי מעצימים ופורצי דרך. ערבה ויטנברג הינה בעלת הכשרה בשיטת GROW קואוצ׳ינג באקדמיה לקואוצ׳ינג בלונדון, למודת NLP קבלה ושידת חינוך וולדורף. את כל הידע, ההכשרה והניסיון שצברה במהלך השנים חיברה לכדי כלי משמעותי ועצמתי אחד וכיום היא רואה בשיטת סטיילינג תרפי כשיטה העצמתית ביותר לחיזוק בטחון עצמי והתפתחות אישית.


רוצה לצאת לדרך ולהתחיל את תהליך סטיליינג תרפי משלך?

לחצי כאן - לתיאום שיחת יעוץ בת 20 דקות ללא התחייבות



שלך באהבה,

ערבה

050-9749744

bottom of page