top of page

לאירוע הקרוב

לחצו כאן >>

למתנה להורדה

מחפשת סטייליסטית אישית בהוד השרון? קליק כאן

עודכן: 6 ביולי 2021

מחפשת סטייליסטית אישית בהוד השרון שתלמד להלנות להתלבש? הגעת למקום הנכון!

אם קיבלת החלטה שעכשיו זה הזמן להתחיל להנות להתלבש, לקנות בגדים מתוך אהבה ולעשות שינוי בכל מה שקשור לסטייל שלך ולאיך שאת מרגישה עם הגוף שלך, יש לך הזדמנות להתחיל תהליך סטיילינג אישי עם סטייליסטית אישית בהוד השרון. סטייליסטית עד הבית שמגיעה אליך לארון הבגדים ויחד איתך בונה לך מלתחה מדויקת שהיא בדיוק את ולפי הסגנון האישי שלך. בבוקר למחרת לא תאמיני איזה תענוג יהיה לך לפתוח את הארון...


סטיילינג אישי בהוד השרון, למי זה מתאים?

סטיילינג אישי בהוד השרון? כן כן, ממש מתחת לאף גרה לה סטייליסטית מהמומלצות בארץ, ערבה ויטנברג שתוכל ללמד אותך להפוך לסטייליסטית ולמעריצה מספר אחת של עצמך. אם את מרגישה שכבר שנים את קונה וקונה ולא מצליחה באמת לחדש, להתרגש מהבגדים שלך, שאת לובשת כמעט כל הזמן את אותם 20% מתוך מה שיש לך בארון, בתהליך סטיילינג אישי, אנחנו לפני הכל שוברות מחסומים ולמודות להעיז ולהתלבש כמו שתמיד רצינו.



שירותי סטייליגנ אישי ומקצועי של הסטייליסטית ערבה ויטנברג. לפרטים נוספים לחצי כאן
סטייליסטית אישית בהוד השרון



לא צריך ללכת רחוק כדי לעשות שינוי משמעותי ולקבל ליווי אישי ומקצועי של סטייליסטית. ערבה ויטנברג תגיע אליך הביתה או תפגוש אותך במתחם הקניות הקרוב ויחד תעברו תהליך מעצים בסופו לא תעמדי עוד חצי שעה מול הארון ותחזרי מתוסכלת מקניות, אלא שחווית ההתלבשות בבוקר תהפוך לקלילה ומהנה, מלאה יצירתיות ותשוקה וקניות יהפכו לפעולה פשוטה, יעילה וכיפית! כן! לגמרי.. בלי ידע קודם ובלי שירדת גרם במשקל. יחד נלמד להסתכל אחרת על עצמינו ולהלביש את הגוף שלנו בבגדים מזינים, בכבוד ואהבה כפי שהוא ראוי.


סדנאות סטיילינג בהוד השרון

סדנאות סטיילינג בהוד השרון הן ההזדמנות שלנו להכיר זו את זו. בסדנאות סטיילינג אנו לומדות מהם השלבים שכל אחת יכולה לעשות כדי להפוך לסטייליסטית ולמעריצה מספר 1 של עצמה. בדקי עכשיו באתר מתי ישנה סדנת סטיילינג קרובה ופשוט תבואי, את הולכת לגלות עולם חדש של צבעים, גזרות, טקסטורות ואהבה לעצמך. לחילופין, אם יש לך אירוע בקרוב שאת רוצה להפוך אותו למיוחד במינו, אירוע לעובדות או לעובדי החברה, פנקי אותם בסדנת סטיילינג מעצימה, חוויתית, מהנה ומלאה תרגולים והדגמות שתעניק לכל אחד ואחת ארגז כלים שיעזרו להם להתאהב בעצמם מחדש מבחוץ פנימה.



שירותי סטייליגנ אישי ומקצועי של הסטייליסטית ערבה ויטנברג. לפרטים נוספים לחצי כאן
סדנאות סטיילינג בהוד השרון


ערבה ויטנברג היא סטיילסטית אישית בהוד השרון שכחלק מפעילותה המקצועית היתה בעלת טור סטיילינג במגזין ״דה-מרקר״, הגישה פינה קבועה על סטיילינג בערוץ האופנה הישראלי והעבירה סדנאות מקצועיות לארגונים כמו גוגל וJW3. סטייליסטית אישית בהוד השרון שליוותה מאות נשים וגברים בתהליכי סטיילינג מעצימים בארץ ובעולם וכיום מציעה תכנית ליווי סטיילינג אישי ייחודית ומהפכנית. לפרטים נוספים לחצי כאן


לכל שאלה נוספת על השירותים

התקשרי או שלחי וואטסאפ ל:

050-974-9744

שלך

ערבה

סטיילינג תרפי

bottom of page